نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب شرق تهران
نوشته شده توسط : reza

در این مقاله قصد داریم به روشهای متفاوت لوله بازکنی با دستگاه در شرق تهران بپردازیم . همنین نکاتی را برای اینکه از گرفتگی لوله خودداری کنیم بیان خوا‌هیم کرد .

 

لوله بازکن شرق تهران با تراکم هوا

در شرایطی‌که گرفتگی لوله به علت وجود خاک و فضولات انباشه شده در لوله باشد می بایست از لوله بازکن تراکم هوا استفاده نمود . به کارگیری از این وسیله به‌این شکل است که با تلنبه زدن , هوا درون دستگاه فشرده می شود و مقدار فشار وارده با عقربه نمایان می شود .

با قرار دادن دهانه دستگاه روی دهانه لوله و کشیدن اهرم دستگاه لوله بازکن , هوای فشرده درون دستگاه به داخل لوله وارد می شود و گرفتگی های داخل لوله را به تکان در میاورد .

 

باز کردن لوله شبانه روزی شرق تهران فوری

وقتی که مشتریان رفع گرفتگی لوله شرق تهران برای باز کردن لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی خویش با موسسه ها خدماتی تماس می‌گیرند از انها مدل و شدت گرفتگی لوله فاضلاب پرسیده می شود تا رفع گرفتگی لوله شرق تهران را با دستگاه مطلوب به محل اعزام نمایند .

 

مطالب دیگری هم برای اینکه بدانید چه نوع خدمات و راهکارهایی برای لوله بازکنی وجود دارد را می توانید با کلیک بر روی کلمه لوله بازکنی در شرق تهران بدست بیاورید. نکات بسیار جالب که خالی از لطف نیست و یک سایت مهم و قوی که لوله بازکن های سیار قوی در تام تهران دارد را معرفی خواهیم کرد.

 

لوله بازکن شرق تهران

مسلما بی‌شک در حین زمان در گیر گرفتگی شدید میشود . اگر‌چه رعایت این نکات فراوان بی آلایش و پیش پا افتاده است ولی بخش اعظمی از اشخاص با عدم رعایت آن مبتلا این اختلال می‌شوند .

پس در‌صورتی‌که مواد جامد مازاد وارد لوله شد , نباید آن‌ها را به اکنون خویش رها کرد . در‌این هنگام بایستی با دقت به شدت گرفتگی دست به مبادرت برای رفع گرفتگی در لوله شد .

 

مفتوح کردن گرفتگی لوله با لوله بازکن دستی

لوله بازکن دستی که به آن تلنبه نیز گفته می شود , وسیله ای مضاعف مطلوب برای گشودن گرفتگی های نسبتا ضعیف در لوله فاضلاب است . این وسیله از پمپ و نوع ساخته شده شده‌است .

در واقع یک قطعه پلاستیکی به طریق نیم دایره که به آن پمپ گفته میشود و یک نوع روی آن درنظرگرفته شده شده‌است . اصول کار با لوله بازکن دستی بدین شکل است که نصیب پلاستیگی لوله بازکن را روی دهانه لوله قرار داده می شود .

 

  • برای پرهیز از ورود ته ما‌نده غذاها به طبع از یک صافی برای پرهیز از ورود اشغال آلات به چاه مصرف شود .
  • روغن مازاد ما‌نده از غذاها را درون سینک نریزید
  • زمانی میخواهید ظروف را بشورید به طبع روغن مو جود در آن را تمیز کرده آنگاه بشورید
  • از پرت کردن دستمال کاغذی به دستشویی فرنگی جدا دوری کردهخ و دقت داشته باشید که کلید را تماما فشار داده تا آب تماما تخلیه شده باشد
  • برای سرویس بهداشتی ایرانی هم بایستی دقت ظریف شود تا چیزی درون سیفون نیفتد .
  • در حالتی‌که سرویس بهداشتی و خزینه شما بعلت فقدان متراژ ساختمان مشترک است از افتادن وسایل گرمابه جدا جلوگیری شود
  • از پرت کردن موی در حمام پرهیز کرده به دلیل آنکه سبب گرفتگی می شود

 

چاه بازکن شرق تهران

به نحوی که مرحله پمپ لوله بازکن بدور دهانه لوله و کفشوی را بپوشاند و منش خروج هوا از آن وجود نداشته باشد . آن‌گاه گونه لوله بازکن را در سوی ذیل فشار داده می شود تا پمپ لوله بازکن در راستای دهانه لوله جنبش نماید .

 

این کار را چندید توشه می بایست شکل گیرد تا لوله گشوده شود دو نکته حائض اهمیت هنگام به کارگیری از تلنبه لوله بازکن موجود هست . هنگام فشردن تلنبه لوله بازکن , بدون هیچ تردیدی نباید هوا از تحت پمپ آن بیرون شود .

بعداز گشوده شدن لوله بوسیله تلنبه لوله بازکن , می بایست پاره ای آب درون لوله جاری شد تا مواد جامد درون لوله مجدد سبب ساز گرفتگی نشوند و به درون چاه ریخته شوند

 

فنر زنی در شرق تهران با لوله بازکن دستی

فنر لوله بازکن شرق تهران از موتور و فنر ساخته شده شده‌است . موتور لوله بازکن فنری وسیله ای است مثل دریل که فنر به راز آن وصل می شود . فنر لوله بازکن نیز فنری متناسب با لوله است که می بایست انعطاف ضروری را داشته باشد تا داخل خمیدگی لوله بتواند خم شود .

برای به کار گیری از فنر لوله بازکن می بایست فنر را به سر دریل یا این که موتور منحصر متصل کرد و سر فنر را درون لوله فرو کرد .




:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: